Katelynn Rose

joi, 3 noiembrie 2011

Mentiune la concursul magic :D

Hello lovelies, pentru ca am postat acum ceva timp despre concursul Magical Makeup, acum postez si look-ul cu care am participat si am castigat mentiune :D:D:D. So...tema concursului era sa reproducem unul din machiajele create de Andreea :D. Eu mi-am ales un machiaj care sa imi puna ochii in evidenta si...cum am ochii caprui, am cautat ceva cu mov :D

Poza de inspiratie:




Si machiajul meu :D






Sper sa va placa :D xoxo

7 comentarii:

  1. Felicitari!!! Ma bucur pentru tine.
    Foarte frumos machiajul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar am vrut sa o intreb pe organizatoare daca fata cu machiajul mov nu are blog dar am uitat:"> M-a impresionat, mai ales ca avem ochi asemanatori si cred ca m-ar prinde foarte bine acest machiaj. Chiar imi place cum ti-a iesit si iti sta fff bine cu el.
    Bravo:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari , foarte frumos machiajul :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Paleta Smoky Eyes mai este disponibila :) Da-mi mail pe adresa copil_stresant{at}yahoo.co.uk daca o vrei! :*

    RăspundețiȘtergere